piątek, 7 czerwca 2013

Miłość przetrwa wszystko cz.1

Cześć. Wstawiam wam pierwszą część mojego opowiadania. Nie wiem ile będzie miało części ponieważ jestem w trakcie pisania trzeciej. Życzę miłego czytania.


Cz 1
- No powiedz to.
- Ty pierwsza.
- Ty.
- Przecież wiesz.
- Wiem.
- Kocham Cię. Bardzo. Nie chcę , żebyś wyjeżdżała do Stanów.
- To wyślemy Ordę.
- Chce , żebyś znowu znowu była.
- Zawsze byłam.
Po tych słowach przyciągnął ją do siebie:
- Wybaczysz mi?
- Już dawno wybaczyłam.- Ala się uśmiechnęła, a Maks musnął jej usta:
- Kocham Cię- powiedział jeszcze raz.
- Ja Ciebie też.
Nagle zza zakrętu wpadła Sylwia:
- A wy co? Już? Pogodziliście się? Tak? Jednak cud narodzin robi swoje.
- Sylwia!- powiedziała Ala , a  Maks się tylko uśmiechnął.
- No co? Głośno myślę. Chodźcie do pracy. Już!Już!
Gdy po paru godzinach Ala skończyła dyżur i poszła do szatni zobaczyła tam czekającego Maksa:
- Co by Pani doktor powiedziała na kolację?
- Z jakiej to okazji Panie doktorze?
- To już nie można zaprosić swojej dziewczyny na kolację?Czekam o 20 pod twoim domem.- i pocałował ją w polik na pożegnanie, a Ala tylko się uśmiechnęła.
Alicja o 19 postanowiła się naszykować. Kompletnie nie wiedziała co ma na siebie włożyć. W końcu się zdecydowała. Założyła czerwoną sukienkę na szerokich ramionach do połowy ud. Do tego czarne szpilki i zrobiła sobie delikatny makijaż. Maks założył szary garnitur a pod to białą koszulę.Gdy Alicja skończyła się szykować , w tym momencie do drzwi zadzwonił Maks. Stał za bukietem czerwonych róż:
- Czy mieszka tu może Alicja Szymańska? Mam dla niej przesyłkę.
- Nie znam nikogo takiego. - Alicja się uśmiechnęła i zarzuciła ręce na Maks szyję, a Maks zaczął ją namiętnie całować.
- A kolacja?- wyszeptała Ala między pocałunkami?
- Zapomniałem. Przy tobie o wszystkim zapominam.
Gdy już siedzieli przy stoliku w restauracji. Rozmawiając i ciesząc się swoim  towarzystwem. Maks zadał pytanie Alicji:
- Ala....

1 komentarz:

  1. Szkoda, że takiej sceny nie było w serialu, no i Alicja w czerwonej sukience. Chciałabym to zobaczyć. Pisz tak dalej, czekam na następną część. ;)
    Limonka

    OdpowiedzUsuń